ZAMÓWIENIA OPŁACONE

DZISIAJ DO GODZINY 23:59

ZOSTANĄ WYSŁANE JUŻ JUTRO !

DZIEŃ DYNI JUŻ TAK BLISKO !

NIE CZEKAJ NA OSTATNIĄ CHWILĘ

ZOBACZ KOSZULKI IDEALNE NA

DZIEŃ DYNI ! (KLIKNIJ)

 DANE KONTAKTOWE NA DOLE STRONY

Reklamacja towaru

 

Cześć ;) Jeżeli to czytasz to pewnie niestety nie jesteś zadowolony z naszej obsługi ;(

Niestety jesteśmy tylko ludźmi i pomimo naszych ciągłych starań wpadki się zdarzają.

Za co z całego serca przepraszamy ;) Nie martw się jednak. Zawsze dążymy to tego

by jak najszybciej naprawić nasz błąd. 

 

Reklamowany towar należy odesłać na adres naszej marki

slawex 781 Korczak SŁawomir

Chorzelów 781 39-331 Chorzelów

Paczką polecamy odsyłać za pomocą Poczty Polskiej.

 Pamiętaj aby w paczce znalazł się produkt , paragon oraz formularz reklamacji 

do pobrania tutaj (kliknij )  należy go wydrukować i wypełnić własnoręcznie

 

+ Zasady reklamacji +

Kto ponosi koszty przesyłki ?

Towar reklamowany odsyłasz na swój koszt.Potem koszty które poniesiesz na wysyłkę listem

poleconym w przypadku uznania reklamacji zwracane są na rachunek bankowy podany w formularzu 

który wypełniłeś i dołączyłeś do paczki.

Jak wygląda reklamacja ?

Po tym jak paczka trafia do nas . Dział Reklamacji otwiera paczkę i bada sprawę którą opisałeś

w formularzu. Jeżeli to konieczne dokonuje naprawy towaru lub wymiany na nowy wolny od wad i

zleca jego ponowna wysyłkę na pierwotny adres z zamówienia .

Jak długo trwa reklamacja ?

Średnio do 5/6 dni roboczych . Nie mniej jednak staramy się aby ten czas był jak najkrótszy.

 

 Masz jakieś pytania , pisz i dzwoń śmiało 

Dział Obsługi Klienta naszego sklepu pracuje od

poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00

telefon: 17 227 63 70 lub mail: bok@timeforf.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium