Reklamacja towaru
Cześć ;) Jeżeli to czytasz to pewnie niestety nie jesteś zadowolony z naszej obsługi ;(
Niestety jesteśmy tylko ludźmi i pomimo naszych ciągłych starań wpadki się zdarzają.
Za co z całego serca przepraszamy ;) Nie martw się jednak. Zawsze dążymy to tego
by jak najszybciej naprawić nasz błąd.
Reklamowany towar należy odesłać na adres naszej marki
slawex 781 Korczak SŁawomir
Chorzelów 781 39-331 Chorzelów
Paczką polecamy odsyłać za pomocą Poczty Polskiej.
Pamiętaj aby w paczce znalazł się produkt , paragon oraz formularz reklamacji
- do pobrania tutaj (kliknij ) należy go wydrukować i wypełnić własnoręcznie
+ Zasady reklamacji +
Kto ponosi koszty przesyłki ?
Towar reklamowany odsyłasz na swój koszt.Potem koszty które poniesiesz na wysyłkę listem
poleconym w przypadku uznania reklamacji zwracane są na rachunek bankowy podany w formularzu
który wypełniłeś i dołączyłeś do paczki.
Jak wygląda reklamacja ?
Po tym jak paczka trafia do nas . Dział Reklamacji otwiera paczkę i bada sprawę którą opisałeś
w formularzu. Jeżeli to konieczne dokonuje naprawy towaru lub wymiany na nowy wolny od wad i
zleca jego ponowna wysyłkę na pierwotny adres z zamówienia .
Jak długo trwa reklamacja ?
Średnio do 5/6 dni roboczych . Nie mniej jednak staramy się aby ten czas był jak najkrótszy.
Masz jakieś pytania , pisz i dzwoń śmiało
Dział Obsługi Klienta naszego sklepu pracuje od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
telefon: 17 227 63 70 lub mail: bok@timeforf.pl